2015. augusztus 30., vasárnap

C373 Kálmán Anna karikatúra rajzai - Jelenlegi ára: 16 000 Ft

3 db egymásba keretezett Kálmán Anna rajz .
4 alvó figurát ábrázol a 3 különálló grafika .
Mindegyik kép külön szignált ,
KÁLMÁN ANNA 1998 .
Tetszés szerint vágható és 3 különböző teljes értékű képpé vágható szét.
Szélesség: 40 cmHosszúság: 30 cmA képek külön-külön 10x22 cm-esek.
Kálmán Anna
1977. március 24-én születtem Budapesten. Több általános iskola és az Eötvös József Gimnázium első két éve után érettségiztem a Terézvárosi Kéttannyelvű Általános Iskola és Gimnáziumban. Közben, tizennégy éves koromban kezdtem rajzolni tanulni Porscht Frigyes festőművésznél.
A rajzolás mellett több tudományterület is érdekel, ezek közül néhányat volt alkalmam közelről is megtapasztalni. Érettségi után először az ELTE magyar szakára jelentkeztem, de hamar elment tőle a kedvem, és egy év múlva felvételiztem a BME Építészmérnöki Kar�! �ra. Felvettek, és a második félévben bekerültem a kiemelt rajzcsoportba, de annyira nehezemre esett felfogni és követni a követelményrendszert, hogy nem sokkal ezután eljöttem az egyetemről. Viszont ott jöttem rá, hogy a műszaki pályánál sokkal jobban vonz maga a rajzolás, és eleinte úgy gondoltam, hogy ha már házakat nem fogok tervezni, akkor tervezek lakástextileket. Kopek Ritánál folytattam a rajztanulást, és készültem az Iparművészeti Egyetem felvételijére. A három sikertelen felvételi közötti időben lassan elhagytam a textiltervezést, és egyre többet foglalkoztam grafikával. Három év elteltével viszont letettem arról, hogy az életemet valaha is rajzzal összefüggő irányba állítsam, mert nem úgy tűnt, hogy lenne értelme.  Úgyhogy elindultam az utolsó megmaradt terület felé, ami még elég erősen érdekelt, és 2000-ben felvettek az ELTE Pszichológia szakára. Szakirányú képzésnek a s! zociál- és a személyiségpszichológiát választottam. Mi! ndeközben azért rájöttem, hogy nem tudom feltétlenül döntésekkel befolyásolni, mit fogok csinálni, és mit nem, mert olyan területeken is létezhet fejlődés, ahol egyáltalán nem utal erre semmi. A rajz újra és újra megjelent vonzalomként és lehetőségként, úgyhogy egy ideje már nem akarom szándékosan eltüntetni az életemből. A pszichológia viszont hasonlóan fontos lett. A kettőt egyszerre nem tudom csinálni, és mindkettő teljesen magába tud szívni, de ahogy kezdeném elhagyni valamelyiket, egyre erősebben húz vissza magához, és igazából nem tudnék lemondaniegyikükről sem.
Jelenlegi tanulmányaim mellett nagyon vonzanak az ír mesék és mitológia,  és az asztrológia, de a rajzolás maradt a legfontosabb tanulás melletti tevékenységem. Legjobban ceruzával szeretek rajzolni, de a többi technikát is szívesen alkalmazom. Könyv és kiadvány-illusztrációkat, könyvborítókat készítek, 2004-be! n a Tankönyvkiadó szeretettel foglalkozó karácsonyi kiállításán szerepelt a Szeretet című munkám.
A termékről további nagy felbontású képek!
ÁRUIM ZÖME ANTIK ÉS RÉGI TÁRGYAKBÓL ÁLL.
SZEMÉLYES ÁTVÉTELI LEHETŐSÉG BUDAPESTEN (IX. ) ILLETVE SZEGEDEN!
 
Szállítás
Termékeinket az MPL futárszolgálattal küldjük! Terjedelmes tárgyaink szállításában külön díjazás mellett tudunk segíteni! Szállítási módok az alábbiak szerint alakulnak
 
Személyes átvétel Budapest IX.
 
 
Személyes átvétel Szeged
 
 
MPL csomag előre utalással
 
 
MPL csomag utánvét
 
 
Fizetés
A vételár és szállítási költség kiegyenlítésére az alábbi lehetőségeket biztosítjuk
 
Személyes átvételkor készpénzben
 
 
Banki átutalás
 
 
Utánvét
 
 
Paypal ! (MasterCard, Visa)
 
 
Szállítási, átvételi id�! �
A termék vásárlását követően a szállítási, kézhez vételi idő az alábbiak szerint alakul belföldön
 
Személyes átvétel
1-5 munkanap
 
 
MPL csomag előre utalással
2-3 munkanap
 
 
MPL csomag utánvét
1-3 munkanap
 
 
Ingyenes kiszállítás
2-25 munkanap
 


Jelenlegi ára: 16 000 Ft
Az aukció vége: 2015-09-04 03:02 . C373 Kálmán Anna karikatúra rajzai - Jelenlegi ára: 16 000 Ft

Megjegyzés küldése

Megjegyzés küldése